Betingelser og Vilkår  

1. Generelle oplysninger

Disse betingelser og vilkår gælder for alle serviceydelser og produkter leveret af Repairhouse 2 ApS. Ved at benytte vores service accepterer du disse betingelser.

Firmaoplysninger:
Repairhouse 2 ApS
CVR-nr: 43548174

📍 Rugvang 36, 18

5210 Odense NV, Tarup

📞 Tlf.: 93 88 53 10

📧 E-mail: kontakt@fonefix.dk

2. Reparationer og service

  • Vi udfører reparationer af smartphones, tablets og computere baseret på kundens anmodning.
  • Reparationstiden afhænger af skadens omfang og tilgængeligheden af reservedele.
  • Vi bruger kun kvalitetsreservedele, og vi informerer kunden om typen af reservedele, der benyttes.
  • Kunden er ansvarlig for at tage backup af data inden reparation. Vi påtager os intet ansvar for eventuelt tab af data under reparationen.

3. Garanti og reklamation

  • Vi tilbyder 24 måneders garanti på udførte reparationer, dog ikke på skader forårsaget af forkert brug, vandskader eller fysiske påvirkninger efter reparation.
  • Garantien dækker kun den specifikke reparation og ikke andre komponenter i enheden.
  • Reklamationer skal indgives skriftligt inden for rimelig tid efter opdagelse af en fejl.

4. Priser og betaling i butikken og på webshop

  • Alle priser oplyses inkl. moms, medmindre andet er angivet.
  • Betaling sker ved afhentning af enheden, medmindre andet er aftalt. Vi accepterer betaling med kreditkort, MobilePay og kontanter.
  • Hvis en enhed ikke afhentes inden 60 dage, forbeholder vi os retten til at opkræve et opbevaringsgebyr eller sælge enheden for at dække udgifter.
  • Fonefix webshop modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron. I den fysisk butik kan man også betale med Mobilepay og kontanter. Betaling via kort bliver trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes. Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prismærkning: Danmark – Kroner (DKK) Fonefix benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol. Dette betyder, at dine oplysninger er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende. Fonefix’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering via SSL protokol.

5. Ansvarsbegrænsning

  • Repairhouse 2 ApS er ikke ansvarlig for indirekte tab, herunder tab af data, driftstab eller økonomiske konsekvenser som følge af en reparation.
  • Vi tager alle nødvendige forholdsregler for at sikre en sikker reparation, men vi kan ikke holdes ansvarlige for eksisterende skjulte skader, der forværres under reparationen.

6. Fortrolighed og persondata

  • Vi behandler alle kundeoplysninger fortroligt i overensstemmelse med gældende databeskyttelsesregler (GDPR).
  • Personoplysninger anvendes kun til reparation og fakturering og videregives ikke til tredjepart uden kundens samtykke.

7. Fortrydelsesret og Returnering for varer købt i butikken og på webshop

  • Da reparationer er en serviceydelse, bortfalder fortrydelsesretten, når reparationen er påbegyndt med kundens accept.
  • Køb af tilbehør og reservedele kan fortrydes inden for 14 dage, hvis varen returneres i original emballage og ubrugt stand.
  • Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dages periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 dage efter leveringen og være os i hænde senest 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail webshop@fonefix.dk . I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Når du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
  • Du kan enten indleverer varen til butikken eller sende den til:

         Fonefix Tarup Center

         Repairhouse 2 ApS

         Rugvang 36, 18

         5210 Odense NV

  • Når du indleverer/sender varen tilbage, skal den være i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den, og du skal vedlægge salgsfakturaen eller kopi heraf. Varen skal emballeres, så den ikke tager skade under forsendelsen. Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Pengene tilbagebetales til den konto, som beløbet er trukket på.

8. Levering (Webshop)

Alle varer sendes med Post Danmark eller GLS, og leveringstiden er mellem 1-3 dage.

  • Post Danmark afhentning/pakkeboks: 49,- DKK
  • Post Danmark til privatadresse: 59,- DKK
  • Post Danmark til firmaadresse: 49,- DKK
  • GLS levering til pakkeshop: 39,- DKK

9. Klageadgang

  • Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på webshop@fonefix.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

8. Ændringer af betingelser

  • Repairhouse 2 ApS forbeholder sig retten til at ændre disse vilkår uden forudgående varsel. De opdaterede vilkår vil altid være tilgængelige på vores hjemmeside eller i butikken.

Hvis du har spørgsmål til vores betingelser, er du velkommen til at kontakte os.

📞 Tlf.: 93 88 53 10
📧 E-mail: tarup@fonefix.dk

Bestsellers:
SHOPPING TASKE 0
FOR NYLIG SET 0